مدیریت ریسک

سلام دوستان برای اطمینان کمربند ها رو باز کنید چتر نجات بپوشین (حدضرر)
بعضی ها میگن آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب ولی من میگم جلوی ضرر رو هرجا بگیری منفعته
حد ضرر بزارین اگر از نقطه دلخواه اومد پاینتر خارج بشین نترسین که جا می مونید . اگر میترسید جا بمونید وقتی داره میریزه خارج بشین استاپ لیمیت یا استاپ مارکت رو در جای مطمعن بزارین و فعلا فقط نگاه کنید .

حد ضرر رو چند درصد در نظر میگیری؟؟

یعنی من جای ادمین بودم کلا قسمت نظرات رو میبستم تا ملت با این همه گرفتاری مجبور نباشن این همه م زخرف بشنون

داشتن حد ضرر میشه مزخرف گفتن واقعا که کسایی مثل تو با ایشالله انشاالله گفتن میان تو بازار و در نهایت با گریه خارج میشن

من حد ضررم یک درصد از سرمایمه. با توجه به استراتژیم و نقطه ورود و نقطه حد ضرر . حجم رو جوری تنظیم میکنم که بیشتر از یک درصد ضرر نکنم .و وارد معامله ای میشم که حداقل یک به سه باشه فقط هم توی تای فریم یک ساعت به بالا با توجه به روند روزانه پوزیشن هم جهت تایم فریم روزانه میگیرم. توی تایم یک ساعته سیگنال پیدا میکنم

تو به فکر خودت باش من سه ماه قبل نقد شدم