تو دیگه چرا. تو که صاحبت یکی از اصلی کارهای کریپتو هست اینقدر مثل صاحبت کرم نریز BNB جون
به همین خاطره که کمترین ریزش رو داشته نسبت به بقیه ارز ها
کمترین ریزشو ارز کوکوین داشته kcs.
از خود بیت کمتر ریخته بزن نمودارو ببین.
اگه بیت نمیریخت قطعا میترکوند.ندیدی رتبه ها رو چجوری پشت سر میذاشت؟۱۱۰ تا ۳۶ اومد.