آینده ارز لونا

سلام به دوستان عزیز
برای منی که عروج شیبا، دوج، اتریوم و… دیدم بهتون قول میدم لونا راه اونا رو میره، هر کدوم از این ارزها رو نگاه می‌کنید مهمترین عامل موفقیتشون جامعه سرمایه گذارشون هست که بسیار پویا و به ارزش توکنی که دارن واقفند. لونا در مسیر اعتماد سازی پیش خواهد رفت، شما میتونید بخشی از این جامعه باشید یا فقط از دور نگاهش کنید:roll_eyes: پامپ دیشب ( بنظر خودم اصلا هیچ پامپ خاص و نکته ویژه ای نداشت) فقط بخاطر یه جابجایی ولت رخ داد در ustc و نشون داد تموم مشکلات لونا از یه ارز دیگه میاد که کلا میشه با 500 م دلار دوباره 1 دلار شه. خیلی مسخرست فک کنیم دوکوان و بقیه افراد پشت پرده نمیتونن ustc به یک دلار برگردونن، این افراد اینقدر قدرت دارن که میتونن در این بازار منفی و ترسیده کریپتو براحتی 400 درصد ارز بالا پایین کنن.
نکته دوم از این به بعد حواستون باشه، پامپ های دوره ای زیادی داریم و یه دوره صبر یا accumulation برای نهنگ ها
بهتون قول میدم این ارز یهو و یه شبه 1000 درصد نمیده ولی در طول سال های آینده برترین ارز بازار کریپتو میشه فقط بخاطر ایجاد اعتماد در بازار کریپتو و البته جامعه لونا.
نکته آخر اگر واقعاً هولدر این ارز هستید فقط باید اخبارش پیگیری کنید نه قیمتشو چون برای ما ایرانی ها مخصوصا در این چند سال اخیر آسیب های مالی زیادی ایجاد شده ولی اگه روی این ارز با نقدینگی واقعی مازاد سرمایه گذاشته باشید با بالا پایین رفتن قیمت کنترل کردن احساسات شاید کمی سخت باشه بخاطر همین بهتره قیمتیشو زیاد چک نکنید :folded_hands: ببخشید طولانی شد :folded_hands:

موافقم میتونه موفق باشه…همین که از لحاظ تکنیکال خودشو به نقطه ی خوبی رسوند روزنه ی روشنی هست
کاری رو که کرد که بقیه ی ارزها تو هفته ی قبل انجام دادند
کندل هفتگی بالای دو کندل قبلی رفت …
تثبیت بده خیلی خوبه
و یه چیزی که جالبه و اکثر ذوستان توجه نکردند تو بازار منفی یه پامپ شصت هفتاد ذرصدی داشت
میتونه با گذر زمان و جمع بندی درست کم کم راه خودشو پیدا کنه
منتهی هر شخصی بایست به اندازه ی خودش ریسک کنه و مدیریت سرمایه رو رعایت کنه
کامنتی دیروز دیدم که خونه و … میخواستن بفروشن
من راجع به این کار نظری ندارم فقط یه چیزی مینویسم شاید به درد دوستان بخوره
دوستان عزیز هرکسی خودش میتونه برای مالش تصمیم بگیره اما خواهشا توی هر حرفه ای که میرین فقط با لب و دهن بقیه نرین !
یکمی راجع به مدیریت سرمایه. مدیریت احساسات.یکمی تحلیل تکنیکال.یکمی تجربه ی اساتید تحقیق کنید

شما یک مغازه ی لباس :dress: فروشی هم بزنید عقل سلیم میگه یکم آزمون و خطا کنی تجربه بدست بیاری با چهار تا مغازه دار مشورت کنی

نمیگم بخرین یا بفروشین فقط اینو میدونم حداقل ها را بایست یاد بگیرین واسه پول زحمت کشیتون

موفق باشین به امید رشد و حرکت لونا و ارزهای دیگه

بنظرتون به یه دلار میرسه تا سال آینده یا با رشد بیتکوین؟

برجام باعث رونق کریپتو و البته بورس میشه، مهمتر از میزان سرمایه، زمان سرمایه گذاری و محل( بازار مناسب) هست:folded_hands: ایشالا همه موفق باشن

ببینید قبلا هم گفتم با تعداد توکنی که همین الان داره باید قیمتش نیم سنت باشه همین الانم داره زیر ارزش ذاتی‌ معامله میشه و بقول دوستان هیجانی معامله میشه چون همه فکر میکنن یه طرح پوننزی و اسکم هست. درصورت توکن سوزی باتوجه به مارکت گپ بالاتر معامله خواهد شد. :folded_hands:

داشتم شیفته عقلت میشدم که رسیدم به اونجایی که میگی ust رو میشه با 500 میلیون دلار جمعش کرد، اینجا دیگه فهمیدم چیزی میزنی و تو فضا سیر میکنی

ممنون از تحیلیل های خوبتون ، تو‌چه قیمتی خرید بزنیم خوبه بنظرتون؟

تموم شد؟ تأثیر گذار بود:slightly_smiling_face:

یک بار دیگه کامل اطلاعات ustc رو نگاه کردم، 10 میلیارد توکن داره قیمت 0.04 اگه بخوایم خیلی دقیق بگیم باید 3 میلیارد دلار هزینه بشه تا به یک دلار برسه ولی من بیشتر بحث فومو خرید مطرح کردم. البته حرف شما درسته :wink:

هشتاد درصد توکن ها دست بیست نهنگ استیبل کوین هست خب بی راه نگفته ولی با یک میلیارد دلار میشه راحت