این چیزی که میگم قانون چارته:
اگه یه حمایت کلیدی شکست،دیگه اون ارز رو برای هولد نخرید.
چون قطعا بعد از چند روز میریزه.
اما بلعکس اگه حمایت کلیدی شکسته شد،بهترین زمان برای ترید لانگه.
تا سقف حمایت قبلی.
بعدش مجدد یه شورت.
این چیزی که میگم قانون چارته:
اگه یه حمایت کلیدی شکست،دیگه اون ارز رو برای هولد نخرید.
چون قطعا بعد از چند روز میریزه.
اما بلعکس اگه حمایت کلیدی شکسته شد،بهترین زمان برای ترید لانگه.
تا سقف حمایت قبلی.
بعدش مجدد یه شورت.
داداش منظورت پولبکه؟؟
یک چیزایی شنیدی برو پسر خوب اموزش ببین
خخخ چی گفتی اخه