بزرگترین کلاهبرداری شت کوین ها به ایرانی ها هس بنده های خدا حداقل میخوای تو بازار پر ریسک رمز ارز سرمایه گذاری کنی ارز رو بخریم که آینده داشته باشه نمیخوام دلتون رو سرد کنم اما شیبا دامی بود که سر ساده لوح هایی مثل شما را کلاه بزاره عیب ما ایرانی جماعت اینه میخواییم با ساده ترین راحت ترین راه به جمال زندگی برسیم طرح اومده با 7 8 میلیون میخواد میلیارد ها به جیب بزنه نصحت من اینه به جای خیال بافی دو سه تا ارزی رو بخرین که آینده داشته باشه مانند ارز هایی در زمینه اینترنت اشیا یا ساخت بازی تا ارز های لایح دوم اتریوم
اول نزاکت یاد بگیر بعد حرف بزن کسی هم اینجا ازت نظر نخواسته.بهتره دهنتو ببندی
چه دام قشنگی بود شیبا که خیلیها رو پولدار کرد… تا باشه از این گول خوردنها
ما می خواهیم گول بخوریم چرچیل جان!
ببین این ارز تو این چند ماهی که همه ارزا ضرر دادن از همه کمتر ضرر داده و تو همین چند ماه هر وقت بازار صعودی شده بیشترین سودو داده تازه الان رتبه بیبی دوج ۲۳۱ نه هزار و دو هزار و … و بیبی دوج کم کم داره بزرگ میشه و دیگه نباید به چشم یه ارز بدردنخور بهش نگاه کنیم بنظرم تو هم باید این ارز رو تو تحت نظر ها داشته باشی شاید یه روز بهت سود خوبی داد خلاصه که منم اول زیاد از این ارز خوشم نمیومد و فکر میکردم یه ارز آشغاله و برای کلاهبرداری اومده اما روند چند ماه اخیرشو که دیدم بهش امیدوار شدم و فکر میکنم روزی جزو ۱۰۰ ارز برتر و یا حتی جزو ۵۰ ارز برتر بشه