گفته بودم فریب نخورید و نفروشید ولی میدونم خیلی از شما فریب یه مشت تحلیلگر نزولگرا رو خوردید
بهترین راه سیو سود هستش.
دوست عزیز روند بازار فعلا نزولیه
این بالا و پایین ها برا لیکویید کردن هس و اینکه بازار طبق چارت طبیعی خودش پیش بره
کف بازار پایین تر خواهد بود
الان حرفت چیه تحلیلگر