سلام آقایون من هیچ علمی تو این کار ندارم فقط یه سوال من الان ۱۲ هزارتا لونا دارم اینو نگه دارم به نظرتون امیدی بهش هست یا نه
12هزارمیشه 1دلار مردم رو دست انداختی قیمت ۱چیپس چه انتظاری ازش داری هههههههه نهایت بشه 100چیپس
معذرت میخام ۱۲۰ هزار
الان اگر بفروشی با پولش میخوای کجا ویلا بگیری
12هزارتا میشه 36هزارتومن پول یه فلافل هم نمیشه
به نظر بنده اگر میخوای سکته نکنی زودتر بفروش تا سرمایه ات برباد نره
جواب این سوالات روجواب ندید …
میشه ۱۲۰ تا چیپس
اگه بشه یه دلار پولت میشه ۳۶۰میلیون
اره داشته باشه تا عید ۲۴۰ میلیون ![]()
120 هزار واحد داری
درصورتی که بشه 1 سنت
ارزش لوناهای شما میشه 1200 دلار
حدود 50 میلیون تومان
ببین اصلا دور از ذهن نیست
هیچ چیزی توی این بازار غیر ممکن نیست
دوستان عزیزی هم که ایشون رو مورد تمسخر قرار دادین
خجالت بکشید
هر کسی براساس سرمایه و قدرت خرید خودش وارد این بازار میشه
خواهشاً برای همدیگه احترام قائل باشید و برای هموطنمون خوب بخوایم …
120 هزار تعداد از luna داری
درصورتی که بشه 1 سنت
ارزش لوناهای شما میشه 1200 دلار
حدود 50 میلیون تومان
ببین اصلا دور از ذهن نیست
هیچ چیزی توی این بازار غیر ممکن نیست
دوستان عزیزی هم که ایشون رو مورد تمسخر قرار دادین
خجالت بکشید
هر کسی براساس سرمایه و قدرت خرید خودش وارد این بازار میشه
خواهشاً برای همدیگه احترام قائل باشید و برای هموطنمون خوب بخوایم …
درود به شرفت هموطن سرت سلامت
شعور ندارن که مسخره نکنن مردم رو ، شاید قدرت خریدش همینقدر بوده این مسخره کردن داره