تحلیل ustc و حجم معاملات

دوستان یه نکته بسیار جالب مارکت کپ ارز ustc حدودا 700ملیون دلار هست حجم مبادلات روزانه الان 350ملیون دلار یعنی بیش از نصف دارند این ارز را می‌خرند خیلی حجم بالای هست بسیار خرید سنگینه خیلی سنگین خرید میشه و نکته قابل فکر اینه 3/6ملیارد عدد از سکه های اون دو سه روز پیش سوزانده شد یعنی در واقع مارکت کپش 456ملیون دلار هست و حجم خرید حدودا 80درصد حجم بازار هست با این حجم بالای خرید و این حجم بسیار بسیار سنگینی که داره خرید میشه طی 14روز بالای 11برابر شده دوستان من 20هزار دلار سند باکس خریدم و ضرر کردم پولم داغون شده چیزی دیگه نمونده یکی از دوستان چند بار بهم گفت ustcبخر بخر بخر من ساده به حرفش گوش ندادم واقعا اگر همون سندباکس فروخته بودم خریده بودم الان 20هزار دلارم زنده شده بود کل داره و ندار همین بود

یکی از دلایل قرمزی بازار همون پروژه هست که مردم ارزهای خودشان را زیر قیمت فرخته و ببرن روی پروژه کلاه بردار کره ای نمیگم سرمایه گذاری نکنید بنده خودم هم دارم ولی نه کل دارایی

هر کاری صلاحته بکن ولی همیشه مدیریت سرمایه باید اولویت باشه تا در فراز و فرودها اونهم در این شرایط اقتصادی شخماتیک به چوخ نریم داداش!

اره واقعا منم به خیلیا گفتم بخرین ولی ترسیدن