تحلیل تکنیکال بیت کوین

0.618 فیبو روی محدوده 13 تا 14 هزار هست که قطعا باید لمس شود و چه بسا با یک شدو کمی پایین تر از آن هم برود اما دو مسئله هست که باید مورد توجه داشت . اول اینکه احتمال ریزش فوری تا انجا کمی بعید به نظر می رسد و احتمالا یک موج صعودی کوتاه و شاید خیلی کوتاه ! به سمت 24 تا 30 داشته باشیم و دوم اینکه طبق داده های ایچیموکو در هر صورتی حتی اگر بیت به اعدادی پایینتر از انچه در ابتدای کامنت نوشتم هم برسد در نهایت و در ابتدای سال 2023 قطعا بالای 42 دلار است .

بیت ۳۲ بود میگفتن باید ۲۴ لمس کنه تا صعودی بشه حالام این مزخرفات که باید ۱۳ لمس کنه تا صعودی بشه:thinking::thinking:

بیاد اینو لمس کنه

یک مقدار هم به توافق ایران با آمریکا فکر کن اگر توافق کنن روسیه هم شل میکنه بعد بازار برمیگرده قطعا :hibiscus::hibiscus::hibiscus::hibiscus:

تحلیل وتحلیلگر دیگه معنا نداره کل دنیا میدونن که دکوان دزد بزرگ تاریخ ارز دیجیتاله

۱۳ هم بشه میگن باید قطعا ۳ هزارو ببینه تا صعود کنه!

گفته هارو ول کن طبق حرکاتش باید ۱۰تا۱۵ببینه اما اول تا۳۰میره