صبر در بازار ارز

برنده کسی هست که صبر دارد تا این بذر به درخت پر باری تبدیل بشه.
دوست من این ریزش و پایین اومدن مثل تیری هست که توی کمان به عقب کشیده و ببین بعد با چه سرعتی به جلو پرتاب بشه.
Admin

هرضرب المثلی ، هرجایی نمیگنجه، یه چیزی بگو که بگنجه

این بیت با هیچ برنامه ای یا ضرب المثلی نمیشه مقایسه کرد چون با هیچ حساب کتابی بالا و پایین میره

درود بر تو .. به زیبایی توصیف کردی

واقعا میخوای باور کنیم ادمینی

دوست عزیز
برنده انانی بودن تو۶۸۰۰۰خارج شدن
و الان منتظر کف برا خرید هستند
…خود بنده بازنده هستم

حتما تو سرعتشو بالا میبری بیا پایین فقط میرید بالا منبر چرت پرت میگید