اخطار ریزش و سم پاشی

با سلام

یکی دو تا از دوستان دیروز اخطار دادند که احتمال ریزش زیاده اما بنده خداها سم پاش لقب گرفتن.اگه یه فیبو ناچی از کف بذارید تا سقف متوجه میشید که 50 درصد اصلاح صورت گرفته که یعنی روند داره بر میگرده و داره به سمت 61.8 سقوط میکنه .اینا سمپاش نیستن اینا بدبین هستن به این بازار و حق هم دارند.خواهشا با جو اشتباه باعث ضرر بقیه نشید منظورم مخصوصا یکی دوتا از دوستان هست که هر 20 دقیقه یکبار پیام میداد که بخرید.
موفق باشید

هر‌که‌داده‌اشتباه‌کرده‌مگر‌شما‌‌بچه‌هستید‌با‌این‌حرفا‌خرید‌کنید‌ اینجا‌کسی‌نبود‌چهار‌نفر‌بودن

خوب بابا بنده خدا راست میگه.شما خودتون هر چند وقت یکبار مگه نمیرید اصلاح موهاتونو میزنید.خوب این ارز مگه دل نداره.اونم میره اصلاح کنه.
بابا جمع کنید این پرت و پلا کفتن را
شما از ریاضیات و آمار و اقتصاد چی میدونیذ که تند تند میایید دم از اصلاحات میزنی