ترا و دستکاری بازار

دوستان متاسفانه اینجا خالی کردن تتر خریدن تتر کشید بالا بیت و ارز های دیگه و ترا کشید پایین واگرنه ترا باید تا ۴۵۰۰تومن هم میرفت شانستون نشدش دیگه

کلا هدف جمع کردن بیشتر ارزustc هست الان روی پنجاه داره مقاومت امید خدا خدا کنه دوباره حمایت بشه بره بالا

آهان پس خالی کنن یکی دیگه پر میشه بعد اون یکی میاد کف سازی کنه یکی دیگه میاد زیر پاشو خالی میکنه و یک عدد آدم خوشبین ساده به حرف شما میان ضرر میکنن آخرش هم واسه اینکه کم نیاری تقصیر را میندازی گردن اوناییکه خالی کردن.
یعنی بعضی وقتها فکر میکنم آدم چقدر میتونه ساده لوح و خام باشه.
مهدی طارمی هم چهار سال پیش اکر گل میزد فوتبال ایران میرفت یک شانزدهم اونجا هم بیرانوند یه کل میزد میرفتیم برای اولین بار یک هشتم.شانستون نشدش دیگه وگرنه ایران باید قه مان جام جهانی میشد.
بابا این خزولات چیه تحویل ملت میدید.

آقا محمد تو چه عددی بایستی خرید بزنیم به نظرتون

یعنی مثل قبل کلا ریزش داریم تا بیاد 200 تومان یا تا چند روز اینده میره بالا چکار کنیم

به نظر من نمیشه پیشبینی کرد رو چه عددی باید ورود زد صبر کنید تا پامپ فیک بزنه شما حواستون باشه متوجه میشین و از خریدتون رو هر قیمتی عقب نمونید

حسین جان عزیزم دیگه تا مبلغ ۲۰۰تومن نمیاد خدارحمتش کنه

شما از همین جا پله ای خرید کن نگران هم نباش
فقط کل پولت رو یک دفعه خرید نکن
این رو هم بدون لازمه سود بردن تو این بازار فقط صبر است و هوشیاری
امیدوارم پر سود باشید