ما نفهمیدیم داستان چیه همه تو اوج میخرن تو ریزش میخرن تمام کسایی ک دارن هم نمیفروشن پس این پایین اومدن دسته کیه .عملا مردم هیچ کاره ان حتی کل بیت کویین ها هم بخرن
دارن میانگین کم میکنن
همه افراد مثل ما در برابر یک نهنگ هیچ هستیم وقتی یکیشون بفروشه بازار ریزش میکنه و در ریزش بازار دوباره میخره به همین سادگی