ضرر شیبا و سوال در مورد آینده

تحلیل لازم دارین ؟
هیچ تحلیلی نیست !!!
رو این ارز باید پولی باشه که ازش گذشته باشید و مهم نباشه
بزاریدش کنار و چند وقت دیگه نگاهش کنید یک ماه ، دو ماه ،سه و یا بیشتر …
این تابع هیچ نموداری نیست چون اخبار ضد و پقیضی داره و هیچ کس واقعیت رو نمی دونه
ما که سرمایه گذاری کردیم نوعی قمار کردیم دوستان عزیز
پس اگر پول لازمه براتون ببرید بیرون اگر نه با ریسک منتظر اتفاقات آینده باشید

کپی پیست حرفای مفت خودت هنر نیست . تمام ارزهای کوین مارکت کپ قابل تحلیل هستند

عالی گفتین. کاملا نظر بنده هست. تابع هیچ نمودار و فرمولی نیست. یا باخت کامله یا گشایش بخت:grinning_face:

خدا کنه این حمله دوم مقاومت ۱۲ رو رد کنه بره بالا

تنها جایی که حرف مفت خریدار داره کریپتو کارنسی هست ۴۰ نفر شبیه خودت لایک کردن
افرادی عاری از هرگونه دانش که صد در صد ضرر های سنگین خواهند کرد

این بازار کاملاً تحلیل پذیر و این ارز کاملاً تحلیل پذیر هست
دوستان تحلیل رو با قطعیت اشتباه می گیرن گاهی
احتمال اسمش دوستان
احتمال نزدیک به شدن با ضریب خطای مثبت و منفی

سلام من تو بورس زندگیم رفت یک میلیون پول دارو ندارم بود یه بنده خدایی این لونا رو بهم معرفی کرد گفت بخر و یک میلیونمو لونا خریدم ۴۱۰ هزارتا فقط یه چیز به خدا گفتم …
الانم شمعی روشن کردم در باد هرچه بادا باد
حتما به تمسخر میگیرید یا بخندید ولی همه دارائیم که همین یک میلیونه گذاشتم اینجا نمیدونم چرا
همه چشم و امیدم به خداست
نه به تحلیل نگاه میکنم نه چیز دیگه ایی
فقط میگم فقل حسبی الله لا اله الا هو علیک و هو توکلت هو و رب العرش العظیم
خدا بخواد عالم و ادم نخواد میشه،،، خدا نخواد عالم و آدم بخواد نمیشه