سلام دوستان با یه تحلیل جدید در خدمتتون هستم در تایم فریم ۱۴ ساعته اگر پایین بره رفته دیگه کاریش نمیشه کرد و در تایم فریم ۱۵ ساعته کندل سبز یشمی میتونه یه شدو بزنه بطرف بالا اگه رنگشو دوس نداشتین میتونین نخرین حالا خود دانید. دارم روانی میشم خدا به داد برسه
اصلا مگه تایم فریم 14 یا 15 ساعته داریم؟![]()
![]()
![]()
مگه کندل سبز یشمی داریم ![]()
نمیبینی نوشتم دارم روانی میشم .از اوضاع کثیف مملکت پولمونو گذاشتیم اینجا اینجاهم خیری ندیدیم پودر شد دارم روانی میشم
بیا پایین تحلیل