دوستان یه تیم خیلی قوی ورود کردن و قصد دارن کمتر از یک ماه آینده حتما ب یک دلار برسوننش
اونوقت چنین خبری هیچ جا منتشر نشده و فقط شما میدونید.
دوست عزیز این ارز مثل یکی میمونه که رفته توی کما و قابل احیا هم نیست.فقط یک معجزه میتونه لونو بزگردونه که تازه اگر اینطور بود چرا دوکوان روی همین ارز تلاش نکرد و ارز جدید جایگزین کرد؟
تیم پرسپولیس حتما![]()