راهنمایی برای ایجاد کیف پول

دقیقا باید زیر ۲ سنگین بخریم ۴ بفروشیم
من اگه از روز اول این کارو میکردم پولم از ۱ میلیارد رد شده بود ولی متاسفانه هولد کردم الان ۴.۵ بشه تازه سر ب سر
میشم
تا امروز این چندمین باره از ۵ برمیگرده؛ الانم بنظرم ۶ رد کنه میشه امیدوار بود که تا ۱۰ -۱۲ بره در غیر این صورت منتظر میمونم بره زیر ۲ مجدد سنگین بخرم که این بار رکب نخورم
من تو شب ریزش خریدم تا الان چند بار میتونستم با سود خوب نوسانگیری کنم اما فکرم به هولد کردن بود ولی الان پشیمونم:neutral_face::expressionless_face::neutral_face:

هولدم داستان و استرس خودشو داره واقعا ی لحطه میبینی جا موندی :grinning_face_with_smiling_eyes:

ذهنیت یک قمار باز ..کاشکی و اگر این کار وکرده یودمو …

اوردر فروش رو ۱ سنت گذاشتم از همون روز اول:grin::grin:
ولی خب نمیزارن لامصبا بره بالا خود دوکووان ■■■■ با ربات داره نوسانگیری میکنه؛

شما اسمشو بذار قمار بازی…این کاریه که خودشون دارن انجام میدن ماهم باید سوار این موج شیم تا سود کنیم
وگرنه گمون نکنم به این زودیا تکون آنچنانی بخوره و به سود برسیم؛ بهر حال از قدیم گفتن صلاح مملکت خویش خسروان دانند،شمام هر جور صلاحته,

الان که تاریخچه قیمت رو میبینی اما و اگر میکنی.. محاله ممکن بود بتونی پیش بینی کنی و نوسان بگیری ازش.. معما چو حل شود آسان گردد