دوستانی که میگن 17هزار کف هستش وقتی یه بار تا اونجا رفته ودوباره میخواد بره پس چجور کفی بوده کفی کف هستش که دیگه هیچوقت نباید به اون قیمت برگرده مطمئن باشید از 17هزار پایین تر هستش من به شخصه تحلیلی که میکنم روی 16هزار هستش وازاون پایین تر محاله ولی این بازار چیزهایی به من نشون داد که تحلیل 100درصد نمیتونه درست باشه ولی میشه تا90 درصد رو درست گفت
دوست عزیز اگه صد در صد نمیشه گفت،پس چطور کلمه محال رو آوردین!
کفی شدیم با این همه کف
نظرمو گفتم ولی هیچوقت نظرها 100درصد نیست این حرفم مخاطبش شمایید منظورم باشماست که یه موقع رو حرف کسی چیزی نخرید