دوستان این حمایت ها تا چند روز دیگه
17800
16500
15120
13700
11900
10300
خواهشا اینا نه بحث خریده نه فروش ولی من خودم احتمال بیت 1100دلاری دارم و شک ندارم چون یه ارزی پشت پرده هست که منو شما بی خبر هستیم شاید اون ارز لونا کلاسیک باشه خواهشا بحت خرید فروش نیست این صحبت ها فقط یه نظر هستش
لونا کلاسیک داره تو باینس موج میزنه و حمایت بورس امریکا داره میگیره چون بورس امریکا داره پرونده سازی میکنه برای دو کوان
باز از موتوری جنس خریدی؟
چند روز دیگه این هدفها رو میزنه؟
یعنی لونا میاد جای بیت
به نظرتون لونا رو تو چه قیمتی خرید برنیم
سلام چجوری میتونید توتلگرام تحلیل بزارین واسمون
خر تو خره.. شیبا داره میاد جای بیت
دقیقا یه روزی مردم پشیمون میشن که چرا لونا نخریدن ارزی که هیچ ربطی به حرکت بیت کوین نداشته باشه یعنی میخواد جای اینو بگیره