سلام وقت بخیر من میخوام بیت کویین بخرم لطفا بگین الان وقت خرید هست یا نه ممنون ؟
بله حتما بخر سود توش هست داداش بخر تا جا نموندی
خود ایلان ماسک که سازنده بیت هست نمیدونه وقت خرید هست یا نه.
تو سه پله بخر.مثلا الان بخر. اومد پایین تر پله دوم .موقع صعود پله سوم.
pibul & elon & baby dog)
هم بخر بیت صعود کنه سود خیلی خوبی میدن
( elon & baby dog)
یا خدا تو رو کم داشتیم بیخیال بزار تا ده هزار که رسید بخر
اخه خیلی ها منفی هستن بابت خرید داداش
سلام یعنی شما میگید تا ۱۰ تا میاد پایین
اگه میخای بدبخت شی بخر
اگه میخوای به قمار باز بزرگ و بیچاره کمک کنی بخر
اگه فعلا به پولش نیاز نداری بخر،
به سود و ضررش کار ندارم . کاری که نون رو بزنی تو خونت بخوری به درد نمیخوره. اگه برای سلامتی روح و روانت ارزش قائلی وارد نشو.
یک پنجم پولتو الان بخر .. بعد یک چهارم .. بعد یک سوم ..هر بار تو کف قیمتی ک میبینی بخر .. الان خریدی بعد ۱۸ تا ۱۸ و پونصد بخر ..بعدش ۱۶ .. و همینجور برو جلو .. یهو میاد تا ۷۰ هزار بعد از پایان روند نزولیو اوکی شدن بازار ..
اگ پولتو فعلا لازم نداری ب این شکل از همین الان وارد شو .. هیچ چیش معلوم نیست الان بازار .. اگ هی صبر کنی ممکنه کفای قیمتی رو از دست بدی .. اگ تو ضررم رفتی .. هر بار میانگین کم کن .. واسه فروشم ب همین شکل عمل کن ..
موفق و پرسود باشید ![]()
![]()