توکن سوزی و افزودن سکه در بیبی دوج

به جای بحث های الکی، بیاید تحلیل کنید…

مقاومت اول 000128
مقاومت دوم 000133
مقاومت سوم 000146
مقاومت چهارم 000155
مقاومت بعدی 000163
مقاومت بعدی توی محدوده 000170 هستش

تو میدونی مقاومت یعنی چی هر جا یه کندل منفی زده فک کردی مقاومت حساب میشه ؟ :grinning_face::rofl::rofl::rofl::rofl:

محور مقاومتم ایقد نیرو نداشته:joy:

تعداد توکن

589,735,030,408,323 شیبا
قیمت نیم تومن
تعداد100برابر لونا

6,906,229,037,364 لونا
قیمت 4تومن
بخای مقایسه کنی با شیبا
قیمتارو
صدبرابر شیبا باشه نسبت به توکن ها
قیمتش باید بشه 50تومن الان نه 4تومن

با این حجم سکه و تولیدش و اعنبار از دست رفته از کدوم سطح مقاومت صحبت میکنی؟

تعداد توکن

589,735,030,408,323 شیبا
قیمت نیم تومن
تعداد100برابر لونا

6,906,229,037,364 لونا
قیمت 4تومن
بخای مقایسه کنی با شیبا
قیمتارو
صدبرابر شیبا باشه نسبت به توکن ها
قیمتش باید بشه 50تومن الان نه 4تومن..

بعد از اون سقوط وحشتناک ، ظاهرا بایننس امورات رودست گرفته و سناریو های مختلف سقوط رو داره امتحان میکنه که چطور مانع از سقوط دوباره این ارز بشه ، در واقع مقاومت در کار نیست همه بالا پایین رفتن این ارز در محدوده خاصی انجام میشه که کنترل خودشون رو آزمایش کنن ، و تا اتمام این مرحله قیمت در محدوده خاصی حرکت میکنه که نه بشه ترید انجام داد و سیو سود کرد و نه هیچ حرکت دیگه ای نمیشه زد فقط صبر و بیخیال شدن تا پایان آزمایشها ما رو به نتیجه میرسونه

اونی ک تو میگی حمایته:joy::joy::joy::joy:

به جای تحلیل الکی بیایید خفه شیم

واقعآحرفتون درسته