واقعا خجالت اوره با این وضعیت بد اقتصادی و گرونی
که همه مون همینجوری شم 3 هیچ از زندگی عقبیم
یه عده میان نمک به زخم میپاشن و فقط دل مردم رو خالی میکنن
من خودم معتقدم بازار کریپتو هیچ تحلیلی نداره و
کافیه دوباره بیت برگرده نزدیکای 30 هزار
اون موقع لونا با کنار گذاشتن 80 درصد توکنش دوباره میره تا بالای 5 دلار
سوزاندن یا اضافه کردن توکن دست خودشونه و الکی
دوستان تحلیل نکنن و اعصاب ما رو خرد نکنن
انشاالله همه سود کنن و به آرزوشون برسن
■■■■ خان هر چیزی ک دیتا داشته باشه تحلیل داره
حتی80%بزاره کنار اون قیمت ممکن نیست
بایدباغلط به توچه مگه فضولی سمپاشان راله کرد…سمپاشابه زودی رویتان سیاه خواهدشد
وایسا تا بره بالای۵
انشالله هر كسي از قصد انرژي منفي مياد ميده خدا ازش نگذره![]()
اکبر خب تو خالی کن
درک شما و کسانی کتفکر شما رو دارند واقعا سخته