تحلیل موج های الیوت (Rocky)

راکی عزیز،اگه این پیام ثبت شد، بنظرت امکان داره موج C دیگه تموم شده باشه و ما وارد موج A شده باشیم؟
البته این تحلیل یکی از افراد آلمانی هست که واقعا کارش درسته، یک چند وقتیه بحث هایی شروع شده

بهزاد جان توی موج شماری اکثرأ باهم نظراتشون متفاوت هست حتی بزرگان این رسته و هرکسی به سبک و تجربه خودش شمارش انجام میده
نمیشه از 10تا موج شمار برتر دنیا بگیم فقط یکیشون درسته کارش، سبک ها متفاوتن
و اینکه نظر این شخص آلمانی هم میتونه به نوبه خودش درست باشه اما بنظر من ABC که از سقف 69 شروع شد و الان توی موج C هستیم که انتهای این موج میتونه بین 10 تا 12 باشه یا حتی پایینتر ولی به این سرعت قرار نیست به اون اعداد برسیم شمارش خیلی بزرگتر و پیچیده تر از چیزی هست که من اینجا مینویسم اگر بخوام 50درصدشم بگم مطمئنم خیلیا اینجا گیج میشن، یکی از دلایلش اینکه درون هر موج میتونه ساختار و ریزموج های جدیدی شکل بگیره و . . .

بطور خلاصه میگم: از ماه مارچ که بیت محدوده 48K$ بود، 5 موج بزرگ درون موج C شکل گرفت، موج 1و2 توی ماه مارچ و آوریل تموم شدن و بعد از اون موج 3 که معمولأ بزرگترین موج شتابدار هست شروع شد و تمام اتفاق های گذشته درون این موج افتاده و به عقیده بنده تا هرجا که قیمت بره پایین، چه محدوده 15.5/13K$ چه پایینتر، توی موج 3هستیم، بعد از تکمیل موج 3، موج 4و5 بزرگ هم داریم که توی موج 4 قیمت میتونه ی ریکاوری کنه تا اهداف باالا و صرف 1تا3ماه زمان، و تازه بعد از تکمیل موج 4، برای اهداف پایینتر میریم موج 5بزرگ از C بزرگتر که ممکنه اهداف 10تا12 یا حتی پایینتر تاچ بشه و اتفاقات جالبتری بعد از اون میفته که طی چند ماهه آینده بهش برسیم آپدیت میکنم عزیز
شاید به عقیده خیلی ها که میگن کف بیت همین محدوده 17/18K$ درست باشه، ولی من نظرم این نیست و طبق تحلیل خودم پیش میرم عزیز
پس اگر هم قصد ورود دارید حتمأ حد ضرر بذارید و صرفأ تحلیل منو فقط مبنای بررسی قرار بدید نه سیگنال خرید یا فروش

نهایت خوبی رو در حق ما داری میکنی جناب راکی. سپاس بسیار. زنده باشی