ریزش ارزها و خطر نابودی

ارزی که دست همه باشه پامپ نمیکنه یه چیزی بخر دست همه نباشه الان خیلی وقته ارزای اصلی و معروف هیچ پامپی نداشتن هیچ فقط دامپ کردن لونا نابود شده است یهو میبینی منفی چهل خورد و سوزوندت موفق باشین

چقدش دست مردمه به نظرت؟ اگر با قطعیت چیزی رو نمیدونی پس ببند دهنتو؟ 80 درصدش تو 25 تا اکانته. میفهمی یعنی چی؟

به تو ربطی داره تو خودت سود میکردی با این علمت اینجا نبودی

یهوتوزیاداینجاچرت میگی نفهم هرروزمیایی اینجابه حرف نادانی چون توبودالان بایدارزش بازارش هزاردلاربودنه ۸۴۱میلیون دلار.وحجم معاملاتش ۲۰۰۰بودنه ۴۴۰میلیون دلارپس هیسسسسس:shushing_face::shushing_face::shushing_face:

آقای عزیز یا هر کی که هستی، ول کن این حرفهارو هر روز میای میگی لونا فلان شده نابود شده، هر کسی مختاره خودش مسیرشو انتخاب کنه اینجام اکثرا یکی دو تومن لونا خریدن حالا صفرم بشه مهم نیس شما سعی کن بفکر سرمایه خودت باشی اینقدم خودتو سبک نکن هر رمز ارزی بالام داره پایینم داره ، بفکر خودت باش. پیروز باشید.

داخل سه سطر تحلیلی که یاداشت فرمودید فقط یک کلمه مثبت بود (موفق باشین) همین ما را بس

خیلی ممنون ننه جون،لطفا از این صفحه برو،باریکلا پسر

توچرا این سعی داری مردم نخرن چرا این همه منفی بافی میکنی.

اخه میخوای بگی دلت میسوزه هموطنت ضررکنه؟

شیبا هم دست همه بود حتی بیشتر از لوناک.
گرفتی جوابتو ؟

شیبا همین یکی دو هفته پیش پامپ خوبی کرد خیلی ها هم داشتن …

بعد یه سوال بیت کوین دست همه نیست ؟؟؟ یا حالا اتریوم ؟؟؟ :joy::joy::joy::joy:

ماشاءالله …عجب تحلیلی

یهوتوخیلی اینجازر میزنی آخه نادان شیرین عقل ارزی که ارزش بازارش ۸۳۵میلیون دلاره وحجم معاملاتش ۴۴۵میلیون دلاره وامثال صرافی بایننس ازش حمایت کردن روتومیگی نابودشده این اوج جهالتت است ویااینکه جاماندی وحسادت داره روانیت میکنه پس سکوت کن وبه تووامثال توهیچ ربطی نداره چندروزداری اینجاسم میریزی امابدان فقط حال خودت روخراب میکنی دیسلایکهایعنی اینکه اکثریت بالوناهستیم

شما ی ارز معرفی کن ک دست همه نباشه

به قول ■■ ها. ایخوری

خودت هم میدونی داری چرت میگی

تو چرا دهنتو نمیبندی هیچکس رو ندیدم اینقدر پیگیر باشه که ثابت کنه یه گاوه