نوسان گیری و نیاز به پول

لطفآلطفآکسی اگه میدونه راهنمایی کنه روچقدربفروشم وبخرم نوسانگیری کنم فردامیخوام درش بیارم روپول پیش خونه شوهرم بیکارشده توخونه ست خدایاامیدم فقط تویی دیشب رفتم امامزاده براهمه دعاکردم انشاله همه پرسود باشید

اگر میخای فردا بفروشی معمولا ساعت ۲ تا ۴ صبح بالاترین نرخ روزه البته این چند روز اینجوری بوده

ایشالا که مشکلاتتون حل میشه خدا همه ما رو‌ میبینه که چقدر نیاز داریم به پول

چرادروغ میگی دیشب کی اومدی پیش من امشب میای عایااااا

انشاله خداخیلی مهربونه

چقدر بدبختی تو حیف اسم آدم واست

سلام انشاا…که سود کنید اما شما با این شرایط خیلی ریسک کردی . عقلانتر اینه که با کل سرمایه ات معمولا معامله نکنیم

تو چراغ دروغ میگی دیشب خودت پیش من بودی فردا شب هم میایی عایا اااااااااا