من ۵۰ مبلیارد واحد کلا دارم همیشه عجول بودم اینار اگه کارم بیفته به گدایی یدونشم نمی فروشم و دیگه اضافم نمیکنم
شما هم یه برنامه واسه خودت بچین وقتی بی برنامه باشی با یه خبر خوب رویابافی شروع میشه با یه خبر بد افسردگی
من ۵۰ مبلیارد واحد کلا دارم همیشه عجول بودم اینار اگه کارم بیفته به گدایی یدونشم نمی فروشم و دیگه اضافم نمیکنم
شما هم یه برنامه واسه خودت بچین وقتی بی برنامه باشی با یه خبر خوب رویابافی شروع میشه با یه خبر بد افسردگی
منم ۸۰میلیارد واحد خریدم کلا فراموشش کردم انگاری چیزی به اسم بی بی دوج نخریدم انداختم واسه یه دراز مدت ک دست نزنم بهش
به امید میلیارد شدت همه بی بی دوج ها
سلام
منم ۱۳۵ میلیارد ازش دارم. و فکر می کنم این منفی خوردنها آرامش قبل از طوفان باشه
ادمین جان تایید لطفا
کی به کیه منم 1,400,000,000,000 دارم گذاشتمش تو طاقچه ولی نگاش نمیکنم اصلا
شمام نگاش نکنید پررو میشه بچه پررو
اسمش روشه دیگه بچه دوج
چند میلیون دلار بوده پولش.نه دوهزار و پونصد تومان.خداااااا چرا اخه چیزی نمیدونید میگید![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()