قابل توجه دوستان که تحلیل بنده رو قبول دارن
بیت اگه نتونه منطقه 18.800رو نگه داره تا 17.200میاد پایین سی و سود کنید
جهت بررسی و اقدام
موفق باشید
نمیتونه نگهداره
کدوم سود ؟
به این سیو سود نمیگن ، میگن الفرااااار![]()
![]()
![]()
دقیق چند روزه داره رنج میزنه ..این نشد تحلیل اگه نتونه نگه داره خوب همه بلد هستن که ریزش میکنه یا تثبیت بده میره بالاتر و نوسان میده ..مهم اینه بتونی هدف امروز و یا چهارساعته رو تشخیص بدی که طرفی که معامله میکنه بفهمه چکار کنه ..بازم دمت گرم که تحلیل میذاری
هرچقدر لونا شد ۱۸ اینم همونی میشه که گفتی
ادمین