کف‌های قیمتی و فرصت‌های طلایی بازار

به عنوان کسی که ترون ۸ تومنی رو دیدم سال ۲۰۱۷،۱۸ اینو بگم همیشه کف های قیمتی و فرصت های طلایی در روز های کسل کننده بازار بودن.

ترون۸تومنی کجابوده ترون اوج قیمتش ۴۳۰۰ت بوده ازکجاآوردی ترون۸تومنی کنتورکه نمیندازه متاسفانه یه عده چی بگم حرف گفتنی بسیاراست… :hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey:

اونموقع ترون ۸ تا تک تومن قیمت داشت ، البته دلار ارزون تر بود اونموقع شما کجا بودی ؟

8تا تک تومن منظورشه

شکلک میمون رو حالا برا خودت بزار منظورش 8تا تک تومنه

کاش به جا اینکه زر بزنی اول به جملش فکر میکردی

اولا من اصلا از صرافی خرید نزدم دوما شما که انقدر اطلاعات دارید کاش لاقل اصطلاح رو درست مینوشتی ، اون زمان محمد هلاکویی ارز ترون میفروخت ، من اونزمان خرید زدم .
من ادعایی نداشتم اینجا حرفی که بالا زدم اگه غلطه لطف کن بگو ببینم کجاش غلطه اگه حرفی نداری لازم نیست اینجا برای من اطلاعات بالای خودت رو نمایش بدی .

بیین این آقا منظورش ۸ تا تک تومنه نه هشت هژار تومان

ریدیی حالا آب قطع هست حالا بگو غلط کردم که اینجوریی نپریی وسط وقتی اطلاعاتی نداریی.منظورش ۸تک تومان هست دلبندمیمون