دوستان
سلام
یه چندتا اشغال که همتون می شناسید تو این صفحه هستند که یا میگن ساعت ۲ امشب پامپ داریم با میگن امروز و فردا دامپ داریم.
اینا روانی هستند.
توجهی بهشون نکنید.
این بازار ریسک خیلی بالایی داره.
این ارز هم نمیشه تحلیل کرد.
ولی با توجه به اینکه بایننس پشتشه جای خیلی امیدواری داره.
تمااااام
هر کی منطورشمن بود کس خار و مادرش کردن
بخدا قسم خانم جانت خودش بهم گفت
خانم خودت گفت بهم
همین دیسلایکها برای خودت و ناموس کافیه،
پست فطرت ■■■■■■■■
مادرت رو گائیدم