از الان داره گرم می کنه واسه یه بالایی خوب ساعت ۱۴:۴۵ پای حرفم هستم .به امید یزدان .
دوستان من سه چهارتا نوسان یک درصدی از یو اس تی سی گرفتم عوض اینکه توکن هام زیاد بشه یه تعداد جزئی هم کم شد . فکر کنم اون ۱/۲ دهم ت کن سوزی تو استیبل کوین ترا هم داره اعمال میشه
کسی اطلاعات نداره در این زمینه
با کوینکس کار میکنم
وین
چی شد بالایی خوب اخه مجبوری چرت وپرت بگی هول