شروع صعود و تکمیل خریدها

باز هم پول هاتون رو بلوکه کنید :blush: آن ها با یک تبلیغ از بیبی دوج از شما ها وام دریافت می کنند و پس دادنش به شما با خداست!!! وعده های میلیاردی رو هم پروژه سیف مون می داد آخرش کم آورد دستش رو در جیب هولدرها برد و ورژن جدید داد و نابود کرد !

بیبی دوج یک درجه از سیف مون بهتر هست ولی سود های میلیاردی به شما نخواهد داد ! و مواظب این ارزها باشید فقط سودتون رو بیرون بکشید به آن ها وام ندهید!

اقا ما از سیف مونم سودمونو گرفتیم اخه:joy::joy::rose:

خدارو شکر
تو مرد کریپتو هستی !!! اوه یس بیبیبیبیبی

دوس دارم بهش وام کم درصد بدم تو پرداختش میکنی بهت فشار میاد؟

چند درصده ؟؟ اگه ۴ درصده به من هم بده پول لازمم

چند درصده ؟؟؟ اگه ۴درصده به من هم بده پول لازمم