ریپل و سهام

اونها که از شیبا ناراحتن و میگن بدرد نمیخوره لطف کنند بفروشن و برن انقدر فک نزنند شما زرنگی کلاه خودتون رو بچسبید عادت دارید مثل خاله زنکها تو هر کاری دخالت کنید ؟

شما زرنگ باش بفروش یا اگه نداری برو دنبال کار و زندگیت
دو سال قبل هم یه عده مثل شما سر و صدا کردند وقتی رشد خفن شیبا رو دیدند بدجور ساکت شدند تازگیها باز زبونشون باز شده
هرکسی فکر میکنه شیبا خوب نیست بره قیمتشیبا رو تو 18 ماه قبل ببینه و از اون موقع تا الان چند برابر شده
ده میلیون اون موقع بالای 5 میلیارد شده اگه سوادش رو داشتن انقدر جیغ جیغ نمیکردند
رتبه ارز رو ببینید الکی اومده اینجا؟ یعنی روزی 400 پونصد میلیون دلار معامله میشه الکیه؟ همه نمیفهمند و فقط شما حالیتونه ؟ دوج هم کلی ازش بدگویی میکردن
ضمن اینکه اصلا به فرض شما راست میگی دمت گرم حواست باشه نخری اگه هم خیلی حالیتونه بگید کدوم ارز رو بگیرن اگه هم هیچ چی رو قبول ندارید بفرمابید برید تو کار بقیه دخالت نکنید
ما که میدونیم مشکلتون چیه به قول مموتی آب رو بریز اونجا که میسوزه … چرا صفو به هم میزنی …
اگه واقعا سواد دارید بگید کدوم ارز خوبه بقیه بگیرن اگه هم نمیتونی بگی زیپ رو بکشید برید روزهای مثبت با ایدیهای دیگه بیایید ما هم چیزی نمیگیم آره شما خوبی ..

دمت گرم حرف حق رو گفتی واقعا نمیدونم اونها که شیبا رو قبول ندارن چی میخان که هر روز میان گریه زاری کنند
هیچ چی هم حالیشون نیست وگرنه می گفتند فلان ارز رو بگیر
اونها که شیبا ندارند واقعا چی میخان اینجا؟
اگه هم دارید بفروشید بیشتر ضرر نکنید انقدر واسه بقیه تعیین تکلیف نکنید
دیگه هم تو کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید

ده میلیون اونموقع بالای پنجاه میلیارد پول داشت چیچرو ۵میلیارداگه ۵میلیون واسه دوج گذاشته بودی شده بود۵میلیاردادمین لطفاتایید