یه خبر خوب ![]()
دو عدد لونا کلاسیک سوزانده شد و ۵۰۰میلیون امروز اضافه شد بهش.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
به مامانت بگوحتما تو آب نمک بخوابونه تورو بی نمک
منم پیش مادرتون بودم اینو در گوشم گفت.مرسی
و یه چیزه دیگه گوه خوریش ب تو نیومده
دست دردنکنه خیلی ریاضیت خوبه بروبقیه درسهات هم بخون
روزی میرسه که محتاج همون دوتا دونه ای که الان مسخره میکنی میشی عزیزم ![]()
![]()
احتمالا از رشد چند روز گذشتش جاموندی به یه جاییت فشار اومده![]()
خسته نمیشی اینهمه چرت وپرت بلغورمیکنی به شملسمپاشاچه ربطی داره مامیخوایم پولمون روبریزیم دورتوچکاره ای؟
بهعرضهکلیکسکههماضافهنشده!!!
خیارشور کم بخور
معلومه بدجوری روی لونا ضرر دادی هاااااااا خخخخخخ
چقدرتوشیرین عقلی ،نمکدون
کاکه عیبه بو کورد برو لیره کارو چیه؟؟ اگر لونا و هیه بو سمپاشی اکی، اگر نیسو لیره چا اکی
چقدر سخت باختن آب بریز
پول نداره بخره ..همه رو
یه مشتری هم به مشتری های والده اضافه شد