امید و آرزو در بازار ارز و کمک به نیازمندان

سلام به همه دوستان عزیز چه اونایی که لونا را هولد کردن چه اونا که سم پاش هستن
دوستان میدونم هر کدام از ما کلی آرزو داریم که با بالا رفتن این ارز بهش می‌رسیم یکی میخواد خونه بخره یکی ماشین و غیره و امید داریم که یه روزی بالا میره همین که انرژی مثبت میدیم و تو ذهنمون این رویاهارو مرور می‌کنیم خیلی لذت بخشه دوستان یه خواهشی دارم اگه اونروزی رسید که این ارز بالا رفت بیاین و یه مقداری را نیت کنیم بزاریم برای کسایی که نیازمندن کسایی که مریض هستن یا دارو ندارن یا خانواده‌هایی که دختر دم بخت دارن ولی پولی برای جهیزیه ندارن هر کسی تو محله یا توی آشناهاشون می‌شناسن که کمکشون کنیم همین هم دلی و این انرژی باعث میشه تغیراتی انجام بشه انشالا که تک تک شماها به آرزوی قلبیتون برسید موفق و پیروز باشید

خدا به اندازه دل بزرگت بهت بده
خدا به همه بده
صدقه سر همه به منم بده

جو گیر شدی اونم مصدری؟!
اصلا نمیدونی چی میگی!

ارزش کمک به دیگران در زمان تنگدستی هزاران برابر بیشتر از زمان ثروتمندیه
کامنتت خوبه ها ولی بنظر من تو هر حالی تا جایی که میتونیم باید کمک نیازمندان کنیم