۲تا اکانت به نام ماریا اف و مریم فلاحی که یکی هستن ۱۵ ساعت پیش حرف از ریزش تا ۵۵ درصد زدن و دوستان مسخره کردن و دیسلایک گذاشتن ازشون بخاین همیشه تحلیل بزارن و یاد بگیریم تحلیل حتی اگر نزولی بود لایک بزاریم و فحاشی و مسخره نکنیم
مرسی لطف داری. چشم حتما میزارم ولی حتما خودتونم چک کنید. من کاریکه خودم میکنمو میزارم.
سلام دوست عزیز
واقعا بازار ترز کنونی تحلیل پذیر نیست.حالا اکر یکی بیاد بگه صعودی یا نزولی و حرفش درست دربیاد دلیل نمیشه بر حسب تحلیل باین نتیجه رسیده است.
سکه دو رو دارد.یا شیر یا خط.پنجاه درصد احتمال داره شیر بیاد پنجاه درصد خط
توخودنوستراداموسی ازمال دیگران میری بالا
با سلام لطفا. همه ما رو همراهی کنید به نظرتون باز ریزش میکنه کی احتمال پامپ جدید هست با تشکر از تحلیل های خانم فلاحی ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام خانم فلاحی الان وقت خرید هست یا نه، با توجه به اینکه قبلا روی ۲۶۵۰ تومن خرید زدم ، خرید کنم تا حد ضررم بیاد پایین ،
یا ارز دیگه ای پسشنهاد میدین
دوست عزیز حرکت لونا و این دقیقا برعکس بیت کوینه.بیت رفت بالا این میریزه و برعکس. دت کن دو سه روز متوجه میشی.
فکر کنم داری روش خودتو معرفی میکنی ؟ خب مشخصه بازار دو رو داره مهم اینه که توش خوب بازی کنی.
دقیقا زدی توی خال این کلا برخلاف بازار بیت هست هرچی بره بالا این میاد پاین بیت بریزه این جون میگیره اصلا معلوم نیست این با چه روشی میره بالا میاد پاین