خوشحالی از سود و انتقاد از اصلاح

یه نفر یه کار بلد یه استاد بگه این ارز بازم ریزش داره یا نه…
یه سه چهار میلیونی پول دارم میخام خرید بزنم.
اونم از دستم بره دیگه بدبخت میشم…

منتظر تحلیل خانم فلاحی هستیم

من استاد نیستم ولی نمودار داره میگه موقع خریده. الان قیمت روی 057

دمتون گرم. خوبه که علمی تصمیم میگیرید. لطفا تحلیل هاتون را بگذارید.:folded_hands:

با ۳ تومن بدبخت میشه ادم پول ۲ تا روغن دیگه

ممنونم از شما، فقط چون نمودارها لحظه ای عوض میشه اگه گفتم رو 057 واسه اون زمان بود الان رو 056 هستش و احتمالا بیشتر هم بیاد پایین ولی خب اگه پله ای بخریم چیزیو از دست نمیدیم