دوستان سلام
۱ ساله ۵۰ میلیون کاردانو خریدم از ۶۰ هزار تومن تا ۲۰ هزار تومن همینجوری کم کم خریدم الان پولم شده ۱۵ میلیون![]()
![]()
میشه یکی که واقعا بلده بگه تا شبه عید چقدر میشه کاردانو؟؟؟
و من کی به پوله خودم میرسم![]()
![]()
یکمی هم رو ده هزارتومن بخر که هر وقت صعودی شد زودتر بتونی به پولت برسی
دوست من بازار تا دو سه ماه نزولیه ولی بعدش صعودی میشه
سلام نگران نباش همه ماها مثل شما هستیم باید صبور باشی دیگه.این بازار هیچیش مشخص نیست هرکی پیش بینی کنه دروغ گفته.فقط با پولی باید وارد شد که مورد نیازت نباشه و تو زندگیت تاثیری نذازه مثل الان که تو ضرر هستیم![]()
![]()
یه خریدم رو ۱۰هزار تومن.
یه خرید هم رو ۵هزار تومن.
یه خرید هم رو هزار تومن بخر.ضررت کم کم میشه![]()
![]()
![]()
![]()
دوست عزیز واقعا وقتی میشنوم کسی اینطور توی ضرر گیر کرده ناراحت میشم.
فقط یک نکته:
تا پایان این ماه یک آپدیت در راه است.احتمال داره اگر وضعیت کلی بازار آشفته نباشه با این آپدیت افزایش قیمتی در انتظار این ارز باشه.
به عنوان یک نظر فعلا روی هیچ قیمتی خرید حدید انحام نده.
معدل خرید بگیر و ببین هر کاردانو برات چقدر تمام شده.
در نزدیکی آپدیت یا چند روز کمتر یا بیشتر اکر دیدی بازار افزایشی شد و قیمت روز از معدل قیمت خریدت پیشی گرفت تصمیم بگیر و انجام بده.
فقط یک نکته را در نظر بگیر.قطعا زمان رشد و لحظه ای که به سود میرسی ممکنه حس طمع بخواد بر تصمیم شما غالب شود تا مثلا بخواهید کمی صبر کنید تا قیمت بالاتر رود.
البته این احتمال افزایش همیشه وجود دارد همانطور که احتمال کاهش وحود دارد.اما اکر دنبال استرس و نکرانی نیستی و به پولت احتبچیاج داری در آن لحظه تردید نکن و بفروش
دوست عزیز این بازار وضعیت آب و هوا نیست که بگیم الان گرمه و دوماه دیگه خنک میشه.
این بازار در شرایط کنونی حاکم بر دنیا اصلا قابل پیش بینی نیست.