قابل توجه دوستان که تحلیل بنده رو قبول دارن و متوجه نمیشن
بیت بالای ۱۹.۱۰۰تثبیت داد
2.بیت زیر۱۸.۸۰۰۰نیومد
3.چطوری جون دل موقع خالی کردن ونوسان گرفتن بود
4موفق باشید
خب حالا چی میشه؟
تحلیل جدید بیت رو بزار
شما تثبیت به چی میگی دو روز پایین نیاد تثبیته یعنی؟ اگه یه دفه سه هزار کشید پایین چی
واقعا ممنونم از آقای راکی با تحلیل جامع ایشون من که ۶ماهه در این بازارم ۳بار در این ۴روز نوسان گرفتم روی پولکادات و یونی سواد و سند باکس
قبولت داریم دادا…فقط یکم بیشتر مطالعه کن.
تحلیل جدید اونور نگذاشتن کپی کنی بیاری اینجا زود باش بجنب مدرسه ها داره باز میشه