دوستان اگر پولتان را به یونجه میدادید الان سرمایه دار خانواده بودید گول این تحلیل گران پشمکی نباشید که فقط میخوان جیب خودشان را پر کنن
باید بلد بود.وقتی بلد نباشی، بازنده ای
مرد حسابی اتریوم 900 رو دید اگه خرید کرده بودی که الان باید رو ابرها باشی، پس معلوم میشه هیچی حالیت نیست
اره به خدا این علی حسنی یه ارزی معرفی کرد نصف پولم رفت
خدالعنت علی حسنی رو زندگیم رفت