در تایم فریم 30 دقیقه تو یک کانال گیر کرده که اگه بسمت پایین بشکنه تا حدود قیمتی 051 میره و شایدم پایینتر ولی اگه بسمت بالا بشکنه تا حدود محدوده قیمتی 067 میره و شایدم بالاتر
شایدم بعدش میگه من گفتم که بعدش میشه پیشگو از دو طرفش میگی
نمیدونم والا، اینو کانال تایم فریم ۳۰ دقیقه گفته
ممکنم هست زمان ببره تا برسه به این قیمت ها
نکشیمون نوسترآداموس
از مجموعه حرفهایی که اینجا میزنی معلومه هیچی حالیت نیست، ازت خواهش میکنم به پروپای دیگران نپیچ، نمیدونم چه حکمتی هست که فهم ادم ها با میزان حرفی که میزنن رابطه معکوس داره
همه حالت رو میگی که بعدا بگی دیدی گفتم، شاید بره بالا شاید بیاد پایینو همه بلدن زحمت کشیدی
این بازار تحلیل نمیشناسه و هیچ کسی نمیتونه دقیق بگه حالا بعضیا شانسی یه چیزی میپرونن و نتیجه میده کسایی تا حدودی میتونن جهشو پیشبینی کنن که کل وقتشونو صرف اینکار میکنن از حجم معاملات تا فشار فروش،حرکات نهنگا،اخبار،و حتی معاملات فیوچرزم در نظر میگیرن
(الانم مثل هواشناسی ایران نظر ندین،گاهی بارونی همراه با وزش باد تا حدودی افتابی، امکان بارش برفم وجود داره)
فکر کنم باید زود بکشی پایین تا حال داریم
تو فعلا بکش پایین
ی تحلیل کامل و همه جانبه![]()
![]()
![]()
آقااااااا خجالتم نده تورو خدا، من فقط کاریکه خودم میکنمو میزارم که شما هم چک کنید اگه دوس داشتید خودتون تصمیم بگیرید، از صمیم قلبم خوشحالم که ضررت برگشت.
وقتی خودت چیزی بلد نیستی توقعی نیست که متوجه بشی حرفایی که زدم چقدر میتونه درست باشه یا نه