دستکاری بازار بیت کوین

بیت میخواد بره بالا ولی بازار دستکاری شده است تا به نفعشون نباشه نمیزارند بره.قبلا بیت روی برنامه خودش کار میکرد الان روی برنامه صرافیهاست.

تویی که نمیدونی بیت از خودش یهو نمیره بالا باید خرید خیلی زیاد بشه تا بره بالا اینجا چیکار میکنی؟!؟ یعنی فکر میکنی بیت یهو خودش تصمیم میگیره بره بالا ولی صرافیها نمیزارن؟ وقتی فشار خرید زیاد بشه خودبخود قیمت بیت میره بالا صرافی اون موقع چیکار میتونه بکنه؟!؟ مطالعه کن عزیزم همینجوری یه چیزی نگو

اقای زبل خان همه میدونن با ورود و خروج پول بازار بالا پایین میشه منظور دوستمون این بود که ورودی پول داریم و بیت تمایل به صعود داره ولی صرافیها بدلیل اینکه میخوان تو کف جمع کنن یا لیکویید کنن یسرا رو بنفع اشون نیست و نمیزارن اونم بوسیله گذاشتن اردر فروش تو نقاط حساس مقاومت و حمایت