احتمال لیست شدن یک ارز در بایننس

فقط میتونم‌بگم چانگ پنگ ژئو
مدیر عامل بایننس در نظر داره این ارز بخاطر هولدر زیاد وتیم قوی که داره میخان لیست کنن
واین ارز جزو دومین ارز درحال لیست شدن در بایننس قرار داره.
اینجا چیزی به اسم دروغ یا رباط نداریم چرت پرت هم نگید
همه امیدشون به این هست لیست بشه دهن این سم پاشا سرویس بشه .
بنده خودم هولدر این ارزم
ان شالله در لحضه لیست بشه دل همه هموطنان که این ارزو دارن وهولدرش هستن شاد بشه.
ادمین جون تایید کن

بله امروز توئیتهای زیادی در این مورد زده شد از طرف بایننس

خوش به حالت تو پیر نمیشی:joy: