کف قیمتی تا ۰.۰۴۰ هست تا این ناحیه خالی میکنه و ب نظر من کف قیمتیش هست و بعد از اون با یک کندل شارپی تا محدوده ۰.۰۶۵ خودشو بالا میکشه و بعد از چند روز ک رنج زدنش تو این ناحیهاتموم بشه ب سمت ۰.۱۰ الا ۰.۱۳ ب راحتی بالا میره این نظر شخصیم بودسیگنال ن خریده ن فروش موفقو پر سود باشین عزیزان ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
کمتر گوه بخورید ملتو اسی کردید ■■■■ به ناموستون رفتید از اینترنت دو تا گوه خوری یاد گرفتی اومدی اینجا چنگش میزنید. بیناموسا، ■■■■ تو کس ننتون
رباط ■■■■ تایید کن
به امیدخدامیره بالااماحمایت ۴۸خیلی قوی هست