به جای کیشو elon بخرید.شک ندارم به یک یا دو تومان میرسه.
فقط بیت حرکت کنه به سمت۶۰… رتبش میاد زیر صد.
اول elon بعدشم ryoshi که سکه های خیلی کمی داره.بعدشم pit .تحقیق کنید خودتون میفهمید.
بیبی دوج و کیشو و فگ یه کم بگیرید برای هولد چند ساله.
چقد ریوشی بخریم خوبه و از کدوم صرافی
اینکاره نیستی تعصب بیجا داری ک میگی اینو نحر و اونو بخر
الون هم ارز قوی هست ولی کیشو عالیست
بیبی عالیست
فلوکی عالیست
اکیتا عالیست
دوستان میم باز این 5تا رو حتما تو سبد قرار بدین و تا دو سال دیگه آینده خودتون و خانواده تضمین هست اگه ن دوست داشتین فگ هم الان بگیرین ک تو کف هست و با تمام سمپاشی هایی ک داره میشه ولی آینده داره
با تحقیق و علم خودتون وارد شین