تحلیل بیبی دوج و موقعیت‌های صعودی

سلام به تمامی هولدر های عزیز اقا من تو موقعی که 50 کواد سوزوند گفتم نگاران نباشید الان میخوام یچیزی رو بگم بازار یزره صعودیه اتریوم شد 1230 بیت شد 21000 من نظرم اینکه اونایی که فروختن بیبی دوج رو بخرن چون میره بالا امکان داره تو بایننس هم لیست بشه بچه ها من یه چیزی رو بگم وقتی بیبی دوج تو موقعیت نوزولی پامپ نمیزنه یعنی مغزش داره کار میکنه برای ما مهم نباید باشه که 840 کواد داره یا 420 یا 1 دونه اصلاا مهم نیست تو هولدتو بکن هولد 1 یا دو ساله یا 2 الی 3 ساله شیبا هم همین بوده مثل همین ارز یکسا پیش بوده 0.000000001 بعد رفته بالا رفته بالا بعد دوباره اومده پایین یسری هایی که صبر نداشتن فروخته بودن بعد دیگه شد این قیمتی که خودتون میتونید مشاهده کنید الان یسری ها میخوان 100دلار بزارن بعد فردا صبح پولشون بشه 100.000دلار این اتفاق نمیفته.میفته ها ولی زمان میبره هولد کن بعد به اون قیمتی که میخوایی میرسی شاید 10 برابرش نه این که هر روز بیایی سم پاشی کنی اینو بترسونی از خریدش هرکی نمیخواد میگه این ارز کلاهبرداری هست اقا بره بره به زندگیش برسه ولی اونایی که اگاهن تحقیق کردن میدونن این ارز چیه و چه اینده ای داره

با شیبا همه را تشنه ارز دیجیتال کردند
الان هر ارزی میخری با ورژن۲ترتیب ملتو میدن و مثلا۶تا۹تاصفر مبارک برمیدارن و مابقی داستان.
الان چندتا ارز بعد از ورژن ۲مردمو بدبخت کرده
همه فک میکنند بی بی میشه۱تومن و مثلا ۵میلیارد توکن میشه۵میلیارد.نه از این خبرا نیست.وقتی بشه۱تومن ۵میلیارد توکن بی بی میشه۵تومان چون قبلش ۹تا صفر برداشتن.
بهمین راحتی

در اینکه بیبی دوج ارز خوبیه که شکی نیست ولی حق بده توصعود بازار نزولیه یکم زور داره