تحلیل تکنیکال بیت کوین: صعود فیک یا واقعی؟

همه چیز خوبه بچها ی مقاومت کلیدی ۲۲۵۰۰ هست ک میتونه بیت رو تا ۲۶ هزار با قدرت هل بده

دوستانی ک میگن این صعود فیک هست در اشتباهن دوستان بی دلیل بالا رفتن فیک هست ن این
شما باید یاد بگیرید ک کلان چی هست و وقتی ی خبرخوب میاد دیگ قیمت فیک نیست
خبراهای خوب ک باعث رشد بازار شدن سقوط نفت هست ک ب معنی پایین اومدن تورم هست و از امریکا خبراهای خوبی بخاطر کنترل تورم و پایین اومدن احتمال رکود میاد ک در تمام بخشهای کشاورزی هسته ای صنعتی و خیره پیک تورم زده شده
من اینهارو دقیقا چهار روز پیش وقتی ۱۹ هزار دقیق بود نوشتم و قرار شد تا بیت ۴۵ هزاری کامنت نزارم ولی چون داریم ب جاهای حساس ک باعث ی جهش بزرگ میشه اومدم
تکنیکال بچها باید بدونید ک وقتی یک الگو شکل میگیره یا یک کندل شکل میگیره همیشه دقیق و ب موقع نیست اما تا ۷۰ درصد میتونه (چگونگی )رو ب ما بگه
حوصله داشتید برید و تحلیل های منو بخونید
خلاصه تحلیلهام بگم
بیت ۴۸ هزار بود من گفتم در یک نقطه حساس هستیم اگ فد نرخ بهره رو اضافه کنه ب قهقرا میریم اگ اضافه نکنه سقف جدید میزنه
وقتی ۱۸۴۰۰ بود گفتم زیر این عدد میتونه یک فرصت استثنایی باشه و کسی گوش نکرد خودم خریدم خدارشکر امیدوارم ک کسی دیگی هم خریده باشه
چن روز پیش هم وقتی همه بیت ۱۴ هزاری رو میگفتن نوشتم ک این نقطه ۱۹ هزار ی پولبک ب کف بازار هست پس نقدرو ول نکنید ب هوای بیت ۱۴ هزاری چون جا میمونید
درکل تا الان خدارشکر حرفی نزدم کسی ضرر کرده باشه
الان هم میگم بیت اگ روی ۲۲۵۰۰ حمایت قوی شد تا ۲۴ ساعت
احتمالا تا ۲۶ رو خیلی سریع بره
پس اگ خریدی نوش جونت اگ نخریدی الان ی پله بخر ی پله دیگتم بزار بیت ۲۲۵۰۰ رو تثبیت بده با مسئولیت خودت
موفق باشید این دفه جدی تا ۴۵ هزار کامنت نمیزارم شاد و پر سود باشید

دمت گرم
حرف نداری به مولا

تحلیلات منطقیه دمت گرم:folded_hands:

ممنون که وقت گذاشتی

وقتی مدیر باینسس روی ۱۹ هزار خرید میزنه یعنی کف قیمتی بود

من از خدامه بره بالا ولی تو ۲هفته اومدی اینحا چقد چرت و پرت گفتی

شما فقط خوشگل حرف میزنی همین جمله بندیات درست هست وگرنع اصلا تحلیل درستی نداری اولین نمونشم اینکه به تحلیل خودتم اعتماد نداری خودت چون از واژه احتمالا استفاده کردی یعنی فردا برعکسش بشه اون واژه احتمالا که گفتی ضامن حرفت میشه که منکه گفتم احتمالا و در اخر هم برای اینکه وجدانتو راحت کنی اگه کسی با حرفت عمل کرد و ضرر کرد گفتی با مسئولیت خودت پس صرفا حرفای شما یه تحلیل میانه هست مثل سایر تحلیلها نباید بگی ببین من فلان گفتم فلان روژ بهمان گفتم من کامنتهای گذشتمم دیدم هیچ حرف قطعی و صددر صدی در خصوص صعود یا نزول نزدی همش از احتمالات گفتی

بسیار عالی پسر
انشاالله

از اول تا اخر پیامات حرف از صعوده

لطفا دوستان کامنت بی محتوا نزارید که تحلیل های خوب همچین دوستانی گم بشه
خواهش میکنم از تک تکتون، همچین تحلیل هایی برای هممون مثل طلا میمونه
از شما دوست عزیز هم بابت تحلیل خوبتون ممنونم
ی تحلیل درست و بی نقص

سلام عالی بود از پیام قبلی اتون اسکرین شات دارم راه تماس بزار لطفاً

داداش هر روز کامنت بذار.استفاده میکنیم.
اگه تلگرام یا اینستا یا جایی هستی آی دی رو برام بذار

درسته یکسری اعداد ارقام خوشایند اومده اما جهتگیری انقباضی فد تغییر نکرد و حتی احتمال شدت هم هست امیدوارم تحلیل شما درست باشه و بازار دیگه صعودی بشه اما من دادهای کلان ک این هفته چک کردم اوضاع بدتره فقط تنها مورد مثبت نفت و یکی دومورد مصرفی بود اینجا صحبت از رکود و تبرم هست یکشبه نیومده ک با یک خبر خوب یکشبه بره در کل مرسی بابت تحلیل و پیامت

ممنون از تحلیل های شما لطفا باز هم تحلیل بزارید

جوکر اگر بیاد پایین میام سلامت میدم.جو گیر نشو با دوتا کندل سبز مردمو ب خرید تشویق نکن.دوتا خبر خوب اومده اما هنوز هیچی تو جهان درست نشده.ن جنگ ن تورم ن هیچی…امکان پایین اومدن هنوز هست