هیچ چیزی غیر ممکن نیس ادم از فردای خودش خبر نداره!
اصلا همون چیزایی که شما میگید درسته شیبا نمیشه ۱سنت و غیر ممکنه و کلا ضرر خواهیم کرد
ولی بجای اینکه بیایم تو دل همو خالی کنیم یذره حرف مثبت بزنیم !!..
شاید بعضی ها باشن همون امید براشون از همه چیز قشنگ تر باشه حتی از واقعیت. ^-^
احسنت بهت باریکلا ![]()
![]()
![]()
![]()
یعنی نمیتونی 10 میلیون تو یک سنت حساب کنی بعد مردم سر کا میزاری اونم یک سنت از کجا اوردی
چیییی میگی تو؟؟؟اون میگه انرژی منفی ندیم بهم توچی داری ج میدی ؟؟درست بخون بعدج بده