روش های سازنده یک ارز

چند ماه پیش وقتی قیمت تا 1.3 دلار ریخت و بعد شروع به بالا رفتن کرد گفتم تا 2 دلار میره و از اونجا میریزه تا 1 دلار و حتی تا 0.60 سنت چون باید موج های الیوت تکمیل میشد ولی همه مسخره کردن بعضی ها که تارگت 5 دلاری میدادن. الانم دوباره دارم میگم متیک حمایت های خوبی شده تو این محدوده ها ممکن هست که با ریزش بیت ما دوباره 0.40 سنت و 0.30 رو هم ببینیم ولی اگه کسی برا هولد میخواد این ارزو توی این محدوده ها برای یک پله ورود عاااالیه. البته باید برا پله اول یکم پایین تر میخریدید ولی الانم توی این قیمت ارزندگی داره من خودم یک پله روی 0.40 سنت خرید زدم

من نقد شدم روي ٥٦ سنت ، يعني پايين تر نمياد ديگ ؟

اگه برای هولد گرفته بودی که نباید وقتی توی قیمت مفت خریدی میفروختی ولی اگه برای ترید بوده که نوش جووونت. الان نمیشه دقیق گفت میاد پایینتر چون ما الان توی کف کانال هستیم البته برای میان مدت چون روند صعودیش نظر به rsi شکل گرفته شده. فکر نمیکنم فعلا دیگه زیر 0.50 سنت بیاد شاید برا یکی دو ماه دیگه بیاد. شااااید . این نظر منه . اگر بیت نره بالا و دوباره بریزه و بیاد طرفای 17000 متیک میتونه دوباره وارد کانال 0.40 سنت و 0.30 سنت بشه ولی اگر بیت برای میان مدت سعودی بشه متیک ممکنه حتی 1 دلارم ببینه و اگر بیت بعدش دوباره بیاد طرفای 15000 هزار ممکنه حتی دیگه متیک به قیمت الانشم نرسه چون ارز ریشه داریه و به این راحتی هولدراش نمیفروشنش. به نظر من برای هولد همین الانشم مفته. تمام این چیزایی که گفتم نظر شخصیه منه. تصمیم با خود شماست