مشکلات سولانا و سکه های در گردش

این سکه اضافه کردن سولانا هم معضل خیلی بزرگی شده
همین امروز باز دوباره بیش از ۱ میلیون سکه در گردش بیشتر کرد
این عجیب داره سکه در گردش رو هر هفته بیشتر میکنه
اگر سکه هاش محدود بود باز می‌گفتیم خوبه
ولی تعداد سکه هاش محدودیتی نداره
و تا هر زمان هر چقدر خواست میتونه بیشتر اضافه کنه
الان توتال ساپلای تو کوین مارکت کپ ۵۱۱ میلیون زده
در صورتی که ماکسیمم نداره مثل بی ان بی

یادمه لونا ۷۰۰ میلیون توتال ساپلایش بود بعدا میلیاردها سکه اضافه کرد .منظورمه تعداد سولانا یه چی مشخص شده نیست هر روزم داره سکه در گردش رو بیشتر میکنه آخه تا کی ؟ هیچ حد و مرزی نداره این کارش و باعث افت و عدم رشدش میشه
من فکر میکنم تا اینجا هم عمدی از طرف تیمشون پایین اومد و فروش سنگین زدند هی سکه آزاد کردند واقعا باید تاسف خورد همه رو دارن فریب میدن

شما درصد تسلط بر بازار رو ملاک قرار بده..اون درصد کم نمیشه

بابا بیخیال هر روز یکی دو تا پست در مورد سکه های سولانا می نویسی. خب شیبابا بخر خودت رو راحت کن. خسته نشدی هی نوشتی سکه داره اضافه می کنه؟ اصلا دلیلش رو همینجا گشتی بخونی؟!