توی تایم فریم 4ساعته افتاده روی روند نزولی. تا ترند نزولی خودشو نشکونه صعود نداره.فعلا قدرتش برا صعودکافی نیست.
تحلیلت کشککی از آب در آمد
کشکی در اومد؟ به یه شادو میگی شکست ترند؟ باید ترند و بشکنه و ثبیت بده. الانم که باز خوابید سر جاش…طبق تحلیل حرف بزن که اونم بعید میدونم چیزی ازش حالیت شه.
اشتباه آدم ها از نادانی نیست بلکه از توهم دانایی که امیر مردم ایران دارن